ראש העיר ירושלים: נקבל קולות שלא קיבלנו בעבר

אסתי פלד 1 Comment on ראש העיר ירושלים: נקבל קולות שלא קיבלנו בעבר

ראש העיר ירושלים, משה ליאון במהדורה המרכזית, על היחסים עם החרדים: "גם לפני הבחירות הקודמות לא היו הסכמים וגם עכשיו אין אבל מערכת היחסים ביני לחרדים היא חזקה וברת קיימא והיא לא תשתנה. יש ביננו הבנה ואנחנו ביחד"

21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש העיר ירושלים, משה ליאון שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, המשודרת במסגרת אירוע 'עולים לירושלים'. "מערכת הבחירות תבוא לידי ביטוי יותר אחרי החגים. אני מקווה שתהיה מערכת בחירות שקטה ואנחנו צריכים להמשיך לפתח את ירושלים", פתח ראש העיר.

על התמיכה החרדית: "גם לפני הבחירות הקודמות לא היו הסכמים וגם עכשיו אין אבל מערכת היחסים ביני לחרדים היא חזקה וברת קיימא והיא לא תשתנה. יש ביננו הבנה ואנחנו ביחד".

"בחמש השנים האחרונות עבדתי קשה מאוד כדי לעשות את תפקידי כראוי ולהיות ראש העיר של כולם, מיליון תושבים", אומר ליאון. "כל תושב מקבל את מה שמגיע לו והפעם יש אהדה גדולה בקרב כל תושבי ירושלים שאני מקווה שהיא תימשך. ירושלים במהפכה חיובית ורוב התושבים אוהבים את מה שקורה. בע"ה יצביעו הרבה מתושבי ירושלים גם עבור הרשימה שלי".

על השינוי שעברה העיר: "אני חושב שכולם למדו להכיל את כולם. לומדים לגור בירושלים זה לצד זה. היו כמה צעדים בוני אמון בין החרדים לחילונים ולהפך בקדנציה הזו".

בנושא התחבורה: "אני מבטיח שבשנים הקרובות תהיה הקלה בנושא התחבורה. לאחר מכן ירושלים תהיה אחרת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גרינברג… גרמת לנו מלא עגמת נפש עם החינוך בירושלים לספרדים ובעיקר בגני הילדים תתבייש לך ב"ה שעזבת לכיוון של בית שמש….